ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 117

سمیه اومد به سمت من ... دستشو گذاشت رو کیرم و با هاش بازی کرد .. کیرم شق شد .. ولی تیز و سفت نشد ..
سمیه : می دونم که دست مالیدن به کیر دیگه ای غیر از کیر شوهر آدم حرامه ولی حالا حکم شی میل رو نمی دونم . نمی دونم مراجع تقلید ما در این مورد چی گفتن ..
با یه حالتی کیرمو دست می زد که انگاری می خواد جنسی رو بخره . منم با لذت و تمرکز به سینه هاش و اون شورتش نگاه می کردم . خیلی دلم می خواست بدونم کسش چه حالتی داره .. سمیه زنی نبو د که بخواد تسلیم من شه . حداقل در اون لحظاتی که منو در این شرایط و برای اولین بار دیده بود این حالتو نداشت . یه برقی توی چشاش دیدم که واقعا نمی شد فهمید از چی داره میگه . یعنی ممکنه خوشش اومده باشه ؟! حتی خودش هم هوس اونو کرده باشه  ولی می دونستم این زنایی که این جور با ایمان هستند اگه از یه پسری خوششون بیاد و در فانتزی های خودشون هم حس کنن که می تونن با یه مردی  باشند و این امکانات براشون فراهم بباد وقتی پای عمل به میون بیاد نمی تونن این کارو انجام بدن . بیش از اونی که تحت تاثیر وجدانشون قرار بگیرن از این می ترسن که ممکنه به یه نحوی شوهرشون جریان رو بفهمه . من زنای زیادی رو دیده بودم که در سفر خارج از کشور خیلی راحت با مردای دیگه ای غیر شوهراشون سکس می کردند . حتی یکی دو تا از دوستان متاهلم وقتی که می خواستن برن تایلند با دوست پسراشون رفتند و اون جا با هم سکس کردند ..
من فکر کنم سمیه یه چیزایی رو هم در مورد من و لاله فهمیده بود . یعنی حدس زده بود . چون من با این شرایط وقتی در کنار دختری مجرد قرار بگیرم که کسی هم بهمون شک نکنه خب همه چی شعله ور میشه . این روزا  کی به دنبال ایمان و تقوا هست که من و لاله باشیم و احتمالا سمیه هم به خوبی اینو می دونست . خیلی دلم می خواست دستامو به سینه هاش برسونم . ولی به زحمت جلو خودمو گرفتم .. واسه این که تشنه تر و تحریک ترش کنم از این که منو رو در روی مهران قرار بده بهش گفتم  -سمیه جون به نظرت گناه می کنم که میرم به کمک این زنایی که زندگی خودشونو دوست دارن و می خوان که شوهرشون با مردای دیگه ای نباشه ؟ این جوری عزت نفس مرداشون بیشتر حفظ میشه و این خوشحالی رو دارن که به مردای دیگه کون نمیدن . تازه خیلی از مردایی که این حالتو داشتن و حتما باید یکی کونشونو می کرد یه مدت بعد شر منده می شدن خجالت می کشیدند ولی وقتی که کیر یک زن کیر دار  توی کونشون می رفت خود اون مرد به خاطر مردانگی خودش احساس غرور می کنه .. حتی می تونه کون اون شی میل رو هم بکنه و این جوری اصلا احساس ضعف نکنه . نظرت چیه ؟
سمیه گفت .
-نه این قسمتش زیاد نمی تونه جالب باشه . چون همسر اون مرد گی  یا کونی ممکنه ناراحت شه ..
 -خب سمیه  جان اجباری نیست . من هم گفتم در صورت تمایل می تونه این کار رو انجام بده .
این حرف سمیه نشون می داد که اونم به این فکر می کنه که من کون شوهرش مهران رو بکنم تا اون نره به دنبال مردای دیگه . ولی مردای گی خیلی هاشون دوست دارن که علاوه بر حالت مفعولی حالت فاعلی هم داشته باشند . اون وقت در این شرایط ممکنه بین اون و سمیه یه در گیری پیش بیاد . حالا به اون جاش برسیم من می تونم همه اینا رو یه جوری حلش کنم . خیلی عالی میشه .. اووووووفففففففف کیرم از همین حالا شق کرده بود .  سمیه همین جور با کیرم بازی می کرد .
-گفتی آبتم میاد ؟
-آره ولی رنگش کمی فرق می کنه و قدرت بار وری نداره ..
-پس چرا این قدر که به کیرت دست می زنم با این که تیز شده ولی از انزال خبری نیست ..
-من نمی دونم تازگی ها لذت زیاد می برم و اون لذت زیاد باید تداوم  د اشته باشه یعنی طولش زیاد باشه و حالت اوج گیری اون .. فقط اون روغنی رو که اون گوشه هست و نمی دونم چیه اگه بمالونی رو کیرم و چند دقیقه مالشش بدی  آبم میاد . من خودمم می تونم این کارو انجام بدم ولی اگه یکی دیگه این کارو واسه آدم انجام بده لذتش بیشتره . دیگه خیلی پررو شده بودم و خیلی راحت حرفامو می زدم . می دونستم سمیه دوست داره که توی کون شوهرش هم منی خالی شه و می خواست اطمینان پیدا کنه از این که می تونم انزال شم که وقتی یه قولی به شوهرش میده حرفش حرف باشه . کیرمو روغن مالی کرد و اونو گرفت توی دستش ..
-میشه دراز بکشم سمیه جون ؟ اون جوری اعصابم آروم تره ..
-باشه هر جوری راحت تری .
 برق شهوت رو در چشای سمیه می دیدم . ولی جرات اونو نداشت یا شایدهم معذورات مذهبی نمی ذاشت که خودشو در اختیار من بذاره ..
-آخخخخخخخ ... سمیه حوووووووون اوووووووففففف کیرم کیرم .. چقدر خوشم میاد .. قلبم .. قلبم ...
خون در تمام تنم به جریان افتاده سه چهار دقیقه که به همین صورت با کیرم ور رفت .. حس کردم که اولین جهش آب کیرم داره استارت می زنه ... ادامه دارد ...نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر