ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانواده خوش خیال 105

فیروزه نمی دونست جواب پسرشو چی بده . اگه خودشو زیر کیر عرفان قرار می داد براش مسئله ای نبود ولی نمی خواست کاری کنه که سارا احساس کنه اون خود خواهه . آخه حالت و چهره سارا به خوبی نشون می داد که کسش نیاز به کیر داره فیروزه به خوبی در مورد مسائل سکسی تجربه داشت و می دونست که سارا احساس سنگینی می کنه . از طرفی نمی خواست که عرفانو ناراحت کنه . اون به خوبی متوجه بود که پسرش می خواد با کردن اون پیش بقیه احساس غرور و سر بلندی کنه و بگه که اگه شما مادر منو می کنین در نهایت این منم که با اون طرف میشم و اون به اندازه کافی و دلخواه به من حال میده .
 -عرفان عزیزم . تو نشون بده که می تونی یک زن  رو درک کنی و نیاز های اونو به خوبی بر آورده کنی
-مامان مگه من این کار رو در مورد تو انجام ندادم ؟ مگه به اندازه کافی بهت حال ندادم ؟!
- من که ازت گله ای ندارم . به اندازه کافی باهات حال کردم و می دونم چقدر دوست داشتنی و گل هستی و بی اندازه هم در سکس سنگ تموم می ذاری . ولی الان در مورد سارا فقط کونشو کردی . اون الان احساس سنگینی می کنه . درسته که کون دادن هم لذت داره و میشه از طریق کون دادن هم به اندازه کافی حال کرد ولی شرایطی هست که یک زن نیاز داره به این که سریع تر به ار گاسم برسه و اون حالت از طریق مقعد امکان پذیر نیست اونم در فضایی که هر لحظه یکی می رسه و یه حرکت جدیدی نشون میده .
 سارا : فیروزه جون من که مشکلی ندارم  تازه برام جالبه که ببینم عشقبازی یک مادر و پسر رو .
 فیروزه : مگه تا حالا سکس سمیر و سهیل رو با مامان سحرت ندیدی ؟
سارا : چرا خیلی هم حال کردم . ولی این که  دو تا مادر و پسر رو که از خونواده خوش خیال نباشن و با هم سکس کنن ندیدم .
 فیروزه : پسره دیوونه و لجباز . همیشه با قهر کردن می خوای حقت رو بگیری . تو بزرگ شدی .. باشه . قمبل می کنم از پشت بذار توی کسم و تا دلت می خواد به بقیه نشون بده که چه راحت داری مادرت رو می کنی .
عرفان که بهش بر خورده بود قصد داشت بره سمت سارا.
 فیروزه : چیه بهت بر خورد ؟ حرف حسابو می شنوی تحملشو نداری ؟ زود باش کیرت رو فرو کن توی کسم . سارا جونم کنار من قمبل می کنه .. هر چند لحظه در میون کیرت رو از توی کس من بیرون می کشی و به همون سبک فرو می کنی توی کس سارا جون . تا اونو ار گاسم نکردی همین جور باید اونو بکنی . حالا خودت می دونی . این جوری می تونی به بقیه هم قدرت خودت رو نشون بدی .
 فیروزه و سارا به یک سبک قمبل کرده بودند . در هر گوشه از خونه و دور استخر دسته جمعی مشغول بودند .  عرفان کون قمبل شده و بر جسته مادرشو که دید به  طرف کیرش  قرار گرفته با اعتماد به نفس خاصی یه نگاهی به اطراف کرد و دوست داشت که بقیه اونو ببینن که داره با مادرش سکس می کنه . سارا هم خودشو به عرفان می مالید تا هنگام سکس پسر با مادرش اونم بی نصیب نمونه .
عرفان : سارادهنتو باز کن ..
 سارا : واااااااااوووووووو کیرت چه کلفت شده ! انگار کون مامانتو دیدی خیلی به هیجان اومدی . همین  واسش کافیه ..
ولی عرفان کیرشو اول فرو کرد توی دهن سارا و این که اونو تیز وتیز تر و آماده ترش کنه و با یکی دو انزالی که شده بود می دونست تا اون جایی که بخواد می تونه مادرشو بکنه بدون این که انزال شه .  
 -مامان  توی کونت فرو کنم ؟
فیروزه :  با من از این شوخی ها نکن . پسر تو از کون کردن خسته نشدی ؟ من فکر نمی کردم پسر بزرگ کنم و تا این حد هوس کون داشته باشه . حرف من یکیه پسر . بذار توی کسم . به جاهای دیگه اش هم می رسیم  .
 فیروزه رو کرد به سارا و گفت سارا جون دیگه باید ببخشی .. این پسر دیگه از بس مامانی شده فکر می کنه مادرشو خوردن و دیگه مامان تموم شد رفت .  تا چند ساعت دیگه توی خونه من و اون با همیم .. نمی دونم چرا این جوری می کنه . الان نگاه کن امیر چه جوون رعنا و پسر گلیه ؟ داره مادرت سحر جونو می کنه .. و بابات هم از زیر داره کسشو می کنه دو تایی با هم رفیق و جورن . داداشات سهیل و سمیر هم هر کدوم یه جورایی سرشون گرمه . بیان مامانی بازی در بیارن ؟
 عرفان : مامان بس کن . چرا داری آبروی منو می بری ..
  فیروزه : من که آبروی تو رو نمی برم . این تویی که با این کارات داری آبروی خودت رو می بری .
عرفان که کیرشو از دهن سارا بیرون کشیده بود اونو یه ضرب فرو کرد توی کس مادرش ..
 فیروزه حس می کرد که این کیر خیلی کلفت تر و جون دار تر از دفعات قبلی به نظر میاد که وارد بدنش شده . تازه  روی دیگران انزال هم شده ..
 فیروزه : آخخخخخخخخ عرفان .. عرفان .. این دیگه چی بود ..تو که مارو گاییدی .. ؟  پسر متوجه شد که یه هفت هشت نفری دارن اونا رو می پان این بار کیرشو کشید عقب و با یه استارت دیگه طوری اونو به انتهای کس مادرش رسوند که فیروزه رو زمین ولو شد ولی عرفان خودشو کنترل کرد تا کیرش از توی کس مادرش بیرون کشیده نشه .... ادامه دارد .... نویسنده ..... ایرانی 

3 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم عالی بود مرسی

ایرانی گفت...

ممنونم ازت داداش دلفین گلم .. خسته نباشی ... ایرانی

ایرانی گفت...

ممنونم ازت داداش دلفین گلم .. خسته نباشی ... ایرانی

 

ابزار وبمستر