ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

وداعی دیگر سلامی دیگر

ساعت 12:15اول فروردینه . دو ساعت مونده به تحویل سال ..  دوست داشتم بازم از حال و هوای این دقایق بنویسم . بازم از عید بگم . از بهار بگم . از لحظه های شادی .. از امید به فردا و فرداهای دیگه .. دوست داشتم بازم از طبیعت بنویسم . دیگه گفتم این دو ساعتو برم رو کانالای ماهواره ای و لحظه به لحظه یه چیزی مثل روز نوشت بنویسم . مثل خاطره .  روز نویسی .. و این میشه دقیقه نویسی .. اولش رفتم رو کانال ای تی ان .. مثل همیشه از بس تبلیغ داد که دیگه گفتم بهتره برم رو کانالای دیگه .. راستی دو ساعت دیگه با حالا چه فرقی می کنه . حالا هایده داره از کانال پی ام سی ترانه شب عشقو می خونه . با صدای ملکوتی که نه ..بهتره بگم با صدای بهشتی خودش . آره امشب شب عشقه .. هر شبی شب عشقه ... در واقع این عید نیست که دلمونو خوش می کنه این ما هستیم که دلشو خوش می کنیم . ما هستیم که واسه خودمون عید می سازیم . یه بهانه ای واسه با هم بودن . واسه سلام مهربانانه به هم کردن . واسه قهرو به کناری گذاشتن و آشتی کردن . بهونه قشنگیه .. تولد با عید میاد .. عید با تولد میاد .. چه قشنگه عشقی که با عید بیاد . کاش برسه زمانی که بشه گفت همه آدما می تونن همیشه خوش باشن .. دیگه غم و اندوه معنایی نداره .. دیگه هیچ چشمی برای جدایی گریون نمیشه .. دیگه هیچ دلی برای از دست دادن عزیزی , برای عشق گمشده ای نمی شکنه . بیاد روزی که همه با هم خوشی هامونو قسمت کنیم . کاش برسه که با تولد زمین ما هم متولد  بشیم . بدی ها رو از از قلب و فکرمون فراری بدیم . خیلی سخته که آدما خود خواه نباشن .. خیلی .. حتی بیشتر آدمایی که از عشق دم می زنن خودشونو دوست دارن ....حالا ساعت 12:45 دقیقه هست . رو کانال حمید شب خیزم . پوران داره ترانه عید رو می خونه .. عید اومد بهار اومد من از تو دورم . بهار یعنی فصل زیبایی ها , زمان شادی ها , رقص چمنها , دلبری شکوفه ها , ناز غنچه ها . بهار یعنی همبستگی من و تو برای شروعی دیگر و وداع با پایانی دیگر با همه بدیها و خوبی هایش . پایانی که دیگر به آن نیندیشم وحسرت گذشته هارا با همه خوبی ها و بدیهایش نخوریم . گذشته ها را نمی توان ساخت . این گذشته هاست که ما را می سازد . زمستان رفته است چه آموخته ایم تا بتوانیم بهار را با آغوش باز پذیرا شویم . حتی برای خوشی کردن هم باید خوش بود . بهار از راه می رسد . آمده است .. همین سر کوچه ماست . 12:58 .. حمیرا داره ترانه خاطره انگیز خانه به دوش رو می خونه .. منو به یاد آخرین سالهای قبل از ازدواج و اولین سالهای زندگی مشترکم میندازه . زمانی که نوار کاست بود و نوار وی اچ اس ... باید منتظر می بودیم که این شوهای جدید کی به دستمون می رسه . تو قلبم تو رو دارم اگه خونه به دوشم من این عالم عشقو به عالم نفروشم .ساعت 2:2.... این دکلمه های کانال حمید شب خیز چوب لا چرخ نشه خوبه . من دوست دارم دسته حمعی موقع تحویل سال اعداد رو عقبی بشمرن شلوغ کنن یهو بگن آغاز سال یک هزارو سیصد و نود و چهار خورشیدی .. یکی دو سال جاموندن اعصابم خط خطی شد .. دیگه دم عید اون چهار پنج دقیقه مونده به سال نو برین توی بزن بکوب طبیعی .روبوسی . پخش مستقیم .. پخش زنده ... بس کنین دکلمه ها رو ....ساعت 2:14 مثل این که حمید شب خیز حرفمو گوش داد .همه با هم شمارش معکوسو شروع کردن ... ساعت 2:16 دقیقه .. ثانیه هایی از سال نو گذشته و من یک بار دیگر با کانال آی تی ان به سال نو سلام گفتم ... سال نوی شما مبارک باد ... ساعت 2:19 ...آی تی ان از کوروش می گوید ..... گوینده خطاب به کوروش چنین می گوید ... دست اهریمن زدریا و خلیجت دور باد ..چشم نامحرم به سرتاپای خاکت کور باد .... آغاز سال 1394 بر  ایرانیان اصیل بر کوروش کبیر مبارک باد ... ایرانی آریایی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر