ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 96

کون مردا یه حال و حالت دیگه ای داره . انگار گوشتش زبر تر یا سفت تر نشون میده . به کون زنا که دست می زنی هر قدر هم که سفت و گوشتالو باشه بازم اون ظرافت زنونه شو داره ولی من عاشق هر دو مدل کون هستم . هم کون زنا و هم کون مردا  . کیرم یه قسمتش رفته بود توی کون بهمن ..
بهمن : شیدا .. اووووووففففف چقدر حال میده کون دادن . حس می کنم مقعدم یا همون داخل سوراخ کونم داره سبک میشه .. آخخخخخخخ درد هم داره .. یه خورده یواش تر . ولی دردش شیرینه .. خیلی حال میده .. نرم نرم فشارش بده .. کونمو چنگش بگیر .. فشارش بده .. بهمن دستشو گذاشت رو کیرش و با اون بازی می کرد ..
 -اووووووههههههه پسر داری چیکار می کنی . حالا که داری کون میدی با این کیرت چرا داری دل منو می بری
-وااااااییییییی شیدا عزیزم .. اگه بدونی من الان دارم تصور چه چیزی رو می کنم شاید باورت نشه ..
 -به من بگو .. می بینم و می دونم که چقدر داری حال می کنی .
-حال و حالتم شده درست شبیه به وقتی که می خواستم خود ارضایی کنم . اون وقتا که زیاد قلقشو نداشتم که برم دنبال عشق و حال . تصور یه زنی رو می کردم که دارم اونو می کنم . کیرمو می کنم توی کونش .. با اون تصور کیرم شق می شد و استمناء می کردم . به اصطلاح خودمونی ها جق می زدم . حالا دارم با این تصور واقعی با خیال کون خودم که کیرتو رفته توش جق می زنم . می بینی ؟ کیرمو می بینی که چقدر شق شده ؟ چه جوری دارم حال می کنم ؟ وووووووییییییی شیدا شیدا .. بیشتر بیشتر .. به درد  من توجه نکن . به آخ و واخ گفتن من اهمیت نده . فقط تا می تونی حال بده .. راست گفتی .. فدای اون دهنت . کون دادن چه کیفی داره !
 -حال کن .. حال کن بهمن .. من از کون دادن نمی ترسم ..
-فقط یه خواهشی ازت داشتم شیدا 
 -بگو عشق من . اون کونت درسته توی حلقم ..
-دستت رو بذار رو کیرم . باهاش بازی کن .. فقط هر وقت گفتم ولش کن ولش کن . نمی خوام حالا حالا ها آبم بیاد شیدا .. می خوام در هیجان حرکت کیرت توی کونم بسوزم . آتیش بگیرم . آخ که چه لذتی داره . باورم نمیشه یک زن کیر دار داره می کنه توی کونم . بکن .. بکن . این جور کون دادناست که به آدم می چسبه .
 -آره این جوری می تونی به خودت بگی که مردونگی خودت رو حفظ کردی . هنوز غیرت حرف اولو می زنه ..
 -شیدا کیرت مثل کیر مردا شده . اصلا شلی نداره ...
 نمی دونست که من دوپینگ کردم و  به غیر کون اون می تونم چند تا کون دیگه رو هم راحت بکنم . البته اگه کمتر انزال شم و بین سکس های من کمی فاصله باشه .. دستمو گذاشتم رو کیر بهمن و یه فشار رو به جلویی هم به کیرم آوردم تا به راهش در کون اون مرد ادامه بده .
 بهمن : شیدا جونم هر چی بیشتر می فرستی که بره لذتش بیشتر میشه ..
 دست چپمو گذاشتم روی کیرش و باهاش بازی بازی می کردم ..
 -حالا چی عزیز دلم ؟ این بهتره یا اون جوری که می خواستی بهم تجاوز کنی ..
 بهمن : آههههه نههههههههه این حرفو نزن ..
-ببینم کون دادن مستت کرده یا از این که دستم روی کیرته خمار شدی ..
 بهمن : هر دو تاش بهم حال میده .نمی دونم .. نمی دونم از کدومش بگم . هر دو تاش مستم کرده ..
-خوشحالم که یک مرد داره با کیر یک شی میل حال می کنه .
 بهمن :  واسم تعریف کن . بگو سوراخ کونم چه مدلیه .. بگو وقتی با کیر بازش کردی چه شکلی پیدا کرده .
-راستش یه سوراخ ریزیه که وقتی کیرمو فرستادم توش مثل یه سوراخ موش باز شده تا بتونم موشمو بکنم توش ..
بهمن : اوووووفففففف بگو بگو موشت کوش ..
 -هست توش .. نوش نوش ..
 بهمن : شیدا .. دستتو از رو کیرم ور دار و الان زوده . می خوام همین جور هیجانم زیاد باشه . در هیجان هوس بسوزم . حال کردن من تمومی نداشته باشه .. ووووووییییییی نههههههه نههههههه کونم ..
 دستمو از رو کیرش ور داشتم ولی حس کردم که منم دارم بی حس میشم . دلم می خواد که آبمو زود تر خالی کنم .
-بهمن آب منم داره میاد خیلی حال میده دو تایی مون با هم خالی کنیم .. جوووووووون چه حالی میده .. عشق می کنم ..
بهمن جز این که بپذیره و با خوشحالی هم بپذیره کار دیگه ای از دستش بر نمیومد . دستمو  یکبار دیگه گذاشتم رو کیرش و به بازی کردن با اون کیر ادامه دادم . هوس کرده بودم که این کیر بره توی کونم ..
-آخخخخخخ بهمن .. بهمن داره خالی میشه .. داره می ریزه .. جوووووون .
دستمو هم خیلی نرم و با ملایمت رو کیرش می کشیدم پرش های کیرش شروع شده بود . همزمان وقتی که کیرش داشت آبشو توی دستم خالی می کرد منم داشتم توی کونش خالی می کردم . یه نگاه به کون مردونه اش و این که تسلیم کیر من بود کافی بود که با تمام وجودم توی کونش خالی کنم .. ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر