ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 123

خیلی مراقب بودم که حرکتی ازم سر نزنه که آشفتگی منو نشون بده . دوست نداشتم  که زندگی من خراب شه .  یک زن شاید همون کارایی رو که یک مرد انجام بده بتونه به راحتی انجامش بده .. یعنی همون خیانت ها همون دور زدنها .. ولی اگه اون و مرد با هم لو برن گردن یک زن از مو هم باریک تربه حساب میاد .. با این حال می دونستم در حق پژمان خیلی نا مردی کردم . حالا اون نمی دونه . اشکالی نداره . شاید اگه از همون روز اول حس می کرد نیاز منو,  شرایط من به این جا نمی رسید و کار به این جا نمی کشید .
 پژمان : چته آتنا رنگت پریده ..
-هیچی عزیزم شکم درد گرفتم . نمی دونم چم شده . زیاد میرم دستشویی . فکر کنم خونه که بودیم شیر سرد خوردم بهم نساخته ..
یه لحظه یادم اومد که این بهترین بهونه ای هم می تونه باشه واسه این که وقتی که رسیدیم خونه از عشقبازی با اون طفره برم . چون اگه یه وقتی هوس می کرد که کون منو بکنه و چیزی اون داخل مونده باشه  به راحتی می تونه  اونو بکشه بیرون . سعی می کردم خونسردی خودمو کاملا حفظ کنم .  وقتی می خواستم بشینم کونم کمی احساس درد می کرد . لذت سکس هم روی جفت سوراخای کس و کونم نشسته بود اما درد کونو می دونستم واسه اینه که شاید  بدنم گرم بود و غرق هوس بودم و همین جور ازفرشاد می خواستم که تند تند منو بکنه و اونم دیگه رسیده بود به جایی که جز هوس خودش هیچی رو نمی دید ..  البته من واسه کیر هایی مث کیر جبار می تونستم دو پینگ کنم و از بی حس کننده استفاده کنتم . اما اونا هم همیشه موثر نیستن . باید بدونی که تا چه حد ازش استفاده کنی که هم لذتتو ببری و هم احساس درد نکنی . اگه کم استفاده کنی درد بیچاره ات می کنه اگه زیاد استفاده کنی شاید اون لذتی رو که باید از کون دادن و حس کیرت در کون ببری نصیبت نشه ..
 -عزیزم منو باید ببخشی ها اگه زیاد از جام پا میشم .
یه بار دیگه هم از جام پا شدم و رفتم به سمت دستشویی تا شوهرم همه چی رو عادی حس کنه . فکر کنم بعد از سکس هم زیاد انگشت کرده بودم توی کونم . واسه همین دردم زیاد تر شده بود .. داخل دستشویی بودم که دیدم موبایلم داره زنگ می خوره .. شماره واسم آشنا نبود .. جواب دادم .. حتی صداشو هم نشناختم . تا بخوام فکر کنم کی می تونه باشه گفت
-بهترین کون دنیا رو واسه بهترین کیر دنیا آماده اش کن که تا سه چهار روز دیگه میام . اون خودشو صاحب بهترین کیر دنیا می دونست . شایدم همین طور باشه . من که خیلی با اون حال کردم . آدم همیشه یه چیز عالی که نصیبش میشه می تونه اونو واسه خودش بهترین  به حساب بیاره تا یکی بهتر از اونو پیدا کنه ..
 -جبار من الان توی یه مهمونی هستم .  باشه فردا خودم واست زنگ می زنم .
-از  من گفتن بود . سه روز دیگه ...
-باشه باشه جبار .. من تا سه روز دیگه بر نامه هامو ردیف می کنم  که بهمون خوش بگذره ..
 وقتی باهاش خداحافظی کردم دیگه یادم رفت بپرسم که شبو می خواد بمونه یا نه .. اگه شبو می خواست بمونه اوضاع بی ریخت می شد . دیگه این روزا شب با روز چه فرقی می تونه داشته باشه . یه صبح تا غروبو میشه همون شب حساب کرد . نور اتاقو میشه کم کرد .. با چراغ خوابای وسوسه انگیز یه شب رویایی درست کرد . آخ که چه هیجانی داره . چه حالی میده ! با آهنگ های هوس انگیز .. کونمو واسش می چرخونم و می گردونم .. اونم با لذت بهم حال میده و حال می کنه .. اون دفعه که کلی هدیه گرفته بودم و منتظر بودم یه جوری روش کنم .. ولی اون دستبندو وقتی که می خواستم با جبار تنها باشم حتما به دستم می ذاشتم . باید زود تر درد کونم رفع می شد .. .. پژمان : حالت چطوره عزیزم .به چی فکر می کنی . انگار توی این عالم نیستی .  اگه نمی تونی بشینی بریم خونه
-نه عزیزم . دارم بهتر میشم . متشکرم که هوای زنت رو داری .
 فرشاد یه چشمکهایی بهم می زد . دیگه تا آخر مجلس حسابی با بقیه گرم گرفته بودم و همه شون ازم خوششون اومده بود . سوفیا هم که دیگه عاشق بر خورد و رفتارم شده بود . بیچاره نمی دونست که یه بر نامه داغ و درست و حسابی با شوهرش داشتم . فرشاد بهم گفت که در مدتی که در ایران هست یه بر نامه ای می چینه که با هم باشیم .. دیگه یه قولی هم به اون دادم و به هر حال دلشو خوش کردم . شب که به خونه بر گشتیم پژمان بهم گفت می دونم که درد داری و خسته ای واسه همین  اذیتت نمی کنم . نگاش کردم و حس کردم که بهش بدهکارم . شاید با اون حالت باسنم تونسته باشم شوهرمو وسوسه کرده اون حالا هوس منو کرده باشه . گناه داشت . به صد تا غریبه که می رسیدم . طفلک اون چه گناهی کرده بود ؟!
 پژمان : درد شکمت چطوره ..
 -تا حدودی بهترم .. ولی  اگه یه کاری بکنی خیلی بهتر میشم .
از اون جایی که دیگه اطمینان داشتم اثری از منی فرشاد توی کونم باقی نمونده اینو گفته بودم ..
 -چه کاری آتنا ..
-کیرت رو بکنی توی کونم و ثابت نگه داشته باشی .. این جوری دل پیچش من دیگه کاملا خوب میشه راستش از بس به خودم فشار آوردم کون درد گرفتم ..
 -جوووووووون راستش من هوسشو کرده بودم .ولی آبم زود میاد ..
-اگرم اومد  بذار همون داخل بمونه ..
 درد زیادی داره که با وجود درد بخوای کون بدی ولی وقتی  پژمان کیرشو فرو کرد توی کونم و کیرشو حرکت نداد  خیلی خوشم میومد و لحظاتو با فانتزی کیرای دیگه سر کرده و حس می کردم که دردم داره تسکین پیدا می کنه ... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر