ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 95

انگشت دنیا رو که توی کونم حس می کردم انگاری بهترین و اثر بخش ترین کیر های دنیا رفته توی کونم . شایدم این دلخوش بودن به کیر جبار بود که  سبب می شد من از تماس انگشت میانی راست اون با  سوراخ کون خودم لذت زیادی ببرم . انگشتو که فرو کرده بود توی کونم کف دست راستشو هم روی برش سمت راست کونم می گردوند و کف اون دستشو هم گذاشته بود رو قاچ سمت چپ کونم ..
-واااااااووووو دختر .. آتیشم دادی .. منو کشتی تو ..
-پس بذار من باهات ور برم ..
داشتم تعارف می کردم . چون در این حالت من تکون بخور نبودم . کاملا سست شده بودم و دوست داشتم با سرعت بیشتری انگشتشو فرو کنه توی کونم و اونو بکشه بیرون . و این کارو  اون قدر ادامه بده تا من بهش بگم بسه . اصلا در این حالت سیر بشونبودم .  
-نه عزیز دلم . من این جوری خیلی حال می کنم .
یه لحظه پیش خودم گفتم نکنه اون دو جنسه باشه .. ولی خوب که فکر کردم  حس کردم که باید این فکر من اشتباه باشه . شاید همون جوری که من چند وقته به کون دادن عادت کردم و عاشقش شدم اونم از لز بینی خوشش میاد و آدما رو که نمیشه به خاطر عشق و علاقه شون به چیزی سرزنش کرد .
 -آتنا ...
-چیه دنیای من ..
-چقدر ناز حرف می زنی .
 -بگو چی می خوای ..
-می تونم یه عکس از قالب کونت داشته باشم ؟
یه لحظه ترس برم داشت که نکنه می خواد سوء استفاده کنه .. سکوت کردم .
-به من اعتماد نداری ؟ نترس از صورتت که نمی خوام بردارم بهت نشونش میدم ..
-باشه عزیز دلم . ..
اون  با موبایل یه عکس از کونم گرفت و نشونم داد .
 -اووووووهههههه  آتنا . چه خوشگل افتاده .. ببینش ..
 خودم از تماشای عکس کون خودم به هیجان اومده بودم . وقتی که می رفتم توی اینترنت و می دیدم که پسرا چقدر عاشق کونن و اصلا چرا راه دور بریم وقتی که  پسرایی که باهاشون بودم سانت به سانت کون منو لیس می زدند و آه می کشیدند .. معلوم بود ومعلومه که این عکسا باید غوغا کنه ولی این دنیا هم بد جوری داشت منو تو خماری می ذاشت . انگشتشو بازم توی کونم فرو کرده بود .. و همش داشت از کمر و قالب پا و شکم لاغر من تعریف می کرد . پاهامو طوری بازش کرده  منو طوری یه پهلو کرده بود که بتونه سرشو فرو ببره لاپام . یه پامو داد هوا و به سرشو گذاشت بین کون و رون من و چه راحت داشت کوس و کون منو لیس می زد .  در یه حالتی قرار گرفته بودم که یه خورده هم سوراخ کون منو میکش می زد هر چند یه لحظه حس کردم  یکی از مویرگای روی مقعدم و قسمت بیرونی اون داره پاره میشه ولی خودمو جمع تر کرده تا بتونم  با مراقبت بیشتری لذت ببرم . سینه ها و شونه هامو که میک زد حسابی سست شدم .. منم دیگه گفتم بهتره کارشوجواب بدم نگه دست و پا چلفتی  ام یا دارم زرنگ بازی در میارم . .. 
-دنیا کست یه دنیا خیس کرده ..
-آره .. حالا من کسم خیلی می خاره . زود خودشو وا میده .
 -بازش کن تا دهن آتنا خارششو بگیره
-اووووووههههههه نههههههه ..  من که هنوز سر حالت نکردم ..
 اول دنیا رو یه دور بر گردوندم تا خوب کونشو دید بزنم .. یه کون متوسطی داشت می شد با ار فاق بهش گفت درشت .
-هر جاشو که عشقته باهاش ور برو و حال کن .
 -همه جاشو دوست دارم . با همه جاش حال می کنم . همه جاش به من لذت میده .
واسه این که اون جوری که اون بیشتر می خواد بهش بچسبم طاقبازش کرده و کسشو حسابی لیس زدم و پشت بندش  شروع کردم به یک میک زدن استاندارد و فنی ..
 -آخخخخخخخخخخ آتنا .. نههههههه .. من مردم .. کسسسسسم کسسسسسسم ..
شروع کرد م به ور رفتن با سینه هاش و بعدش کشیدن موهای سرم . پاهاشو می زد به زمین ولی من ول کنش نبودم .. ازش سنگین تر و قدرتمند تر بودم .. حسابی روش سوار شده و وقتی که پاهش صاف رو زمین قرار گرفت و دستاش شل شده ساکت شد و چشاشو بست ولش کردم و بعد از دو دقیقه لبامو گذاشتم رو لباش و ور رفتن با کونشو شروع کردم .. .. دو تایی مون از حموم اومدیم بیرون .. و رفنیم روی تخت ..
 -آتنا ..
-جووووووون بگو چی می خوای
-می تونم از لپ تابم این عکسو بفرستم واسه جبار ؟
-چی می خوای بهش بگی .. یه وقتی نکنه بگی که من خودم خواستما ..
-نه بهش گفتم آتنا اصلا اهل این نیست که با یه مرد دیگه باشه . و چون ما به هم علاقه مندیم  عکس کون همو هم داریم .
-حالا که این طوره بیا و چند تا عکس دیگه ازکونم بگیر ..
 -گل گفتی آتنا بدجوری آتیشش می زنم . اینو هم بهت بگم .. جبار از اونایی نیست که ول معطل زنا و دخترا باشه .. یه تیکه هایی دور و برش هستن  عین ماه .. از کم سن بگیر تا میان سال . ولی اون دیوونه کون نابه .. اون کونی که در رویاهای خودش تصور می کنه اگه بیاد جلوی چشاش هر کاری واسش می کنه .. مخصوصا این که بفهمه زنی که باهاشه یک زن شوهر داریه که به غیر از شوهرش با کس دیگه ای نبوده و جبار اولین مردیه غیر شوهرش که داره اونو می کنه .  چشاش انگاری رادار داره اشعه مادون قرمز داره .. بنفش داره .. هرچی  دلت بخواد داره اون چشاش .. انگار جادوت می کنه ..
 -همون کیرش منو جادو کرده بسه ...
از چند حالت دیگه از کونم عکس گرفت و اونا رو فرستاد واسه جبار ... خودم از این حالتا خیلی خوشم اومده بود ... چند دقیقه بعد  جناب کیر کلفت چند تا از عکسای کیرشو واسه دنیا فرستاد ... تا اونو دیدم چشام خمار شد ..
 -دنیا پس کی میریم اون جا ؟
- تحمل کن .. این قدر زود وا نده .
 جبارپی در پی عکس کیرشو می فرستاد .. چند تا رو هم در یه حالت فتوشاپ و مصنوعی به شکلی در آورده بود که کیرشو کرده بود توی کون و کس من .. و در یک مورد  چند عکس لحظه به لحظه ای از جق زدنش گذاشته بود که داره آبش میاد و یه عکس آخرش  منی های شیری رنگش بود که روی کیر سیاهش ریخته شده بود و من  طوری هیجان زده شده بودم که اگه می دونستم دنیا مسخره ام نمی کنه زبونمو می ذاشتم رو مانیتور و تصویر کیر و آبو لیسش می زدم . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر