ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 77

سمیه مرتب پنجه هاشو به هم می فشرد و زیر لب یه چیزایی می گفت . شوهرش می گفت که اون هر وقت زیاد لذت می بره زیر لب دعا می خونه و خیلی وقته که از این دعا ها نخونده چون هم خودش و هم برادرایی که سمیه رو به تازگی گاییدن طوری بهش حال ندادن که اونو سرحالش کنن . سمیه یه جیغی  کشید و ساکت شد ..
 -جبار حالا وقتشه . فقط رو پشم کسش خالی کن . طوری هم پخشش کن که همه جا مشخص شه . درست مثل این که بر روی زمین سیاه برف اومده باشه . خیلی لذت بخشه .
کیرمو کشیدم بیرون . ولی منی با من لج کرده بود . با این که کیرم بیش از حد داغ شده و هوس از سر و روم می بارید ولی نمی دونم چرا آبم قفل کرده بود . بازم حالت کیرم طوری بود که حس می کردم منی پشت یه سدی جمع شده و به سختی می خواد بریزه . حس کردم جبار هم دونست حالت منو . فوری بهم یه قرص داد که بخورم . از اونایی که کیر آدمو سفت و شق می کنه -این که حداقل بیست دقیقه می کشه اثر کنه و بیشتر برای شق شدنه .  
-منم اینو دادم بخوری که تا بیست دقیقه دیگه برای من ردیف شی .
کونشو گرفت به طرف من و گفت ببین .. اینو می بینی . چه کون سفت و گوشتی و نابیه ؟! خیلی طالب داره .
دیگه قرصه رو داد به خوردم . این کار اون اعتماد به نفس منو بالا برد . شاید م از اینکه حس می کردم  نتونم بعد از انزال کیرمو برای جبار شق کنم دچار استرس شده بودم .  اما بعد از خوردن  قرص دوباره کیرمو فرو کردم توی کس سمیه خواب آلوده و وقتی حرارت کیر و داغی اون به نهایت رسید در جا اونو بیرون کشیده و آبموطوری  روی  مو و پشم کس سمیه خالی کردم که شوهرش جبار با لذت داشت صحنه رو تماشا می کرد . از خوشحالی منوبوسید ..سر تا پامو غرق بوسه کرده بود . هم با دوربین دستی و هم با موبایل و از زوایای مختلف از این صحنه و حالتی که آب کیرم و قطرات منی روی موهای کس سمیه پخش شده بود فیلم و عکس گرفت .. بعد از اون برای دقایقی به این منظره خیره شد .
-حیفم میاد که این صحنه  رو خرابش کنم اما چاره دیگه ای ندارم . نمی دونستم چی داره میگه ولی حدس زدم که می خواد با دستش آب کیر منو رو ی موهای بلند و به هم گره خورده زنش پخش کنه . اما در کمال تعجب زبونشو در آورد و بعددید که با لباش بهتر می تونه کار کنه جفت لباشو گذاشت رو هر قسمتی که آب کیر من اون جا ریخته بود و آبمو در هر نقطه خورد .. طوری هم موی کس زنشو لیس می زد که نشون می داد تا چسبندگی آخر آبمو می خواد از رو کس زنش حس کنه و بچشه . بعد از اون موهای کس زنشو دسته کرد و اونا رو فرو برد توی دهنش و چه جورم با هوس اونا رو از ته تا سر می کشید .. کیر خودشم مثل کس زنش مودار بود . حس کردم کیرم داره شق میشه ولی سرم کمی درد گرفته بود و این هم فکر کنم به خاطر اثر قرص وایاگرا بوده باشه .
-شیدا از کونم خوشت نیومده ؟ خیلی مو داره ؟
- درسته کونت مو داره و کیرت هم همین طور ولی از بس تیغ کرده وتراشیده اونو گاییدم دیگه واسه تنوع هم شده کردن یه مو دار اونم بد نیست ولی راستش  سر در نمیارم مگه تو استخدام رسمی نیستی ؟ چه خیره این همه ریش ؟! خفه نمیشی ؟
-نمی دونم شاید ..
-برادر جبار تظاهر کردن هم حدی داره ...
دیگه شجاع شده بودم . می دونستم که  این زن و شوهر دو تایی شون محتاج کیر من هستند و هر چی هم فحش بدم خیالشون نیست تا می تونستم حرفاموز ده و عقده گشایی کردم . کون جنگلی جبار در اختیار من قرار گرفت . پوست سفید این مرد نشون می داد که کونشم باید سفید باشه . دستامو رو کونش قرار داده و با گردوندن دستام به تمام جهات کونشو هم می گردوندم .  سفت و ناز و مردونه و گاییدنی .. بهترین صفتهایی که می شد واسه کونش در نظر گرفت .
-آقا جبار دوست داری با کونت چیکار کنم ؟
-همه کار.
 -از کجا شروع کنم .
- اگه بگم انجامش میدی ؟
 -می تونم حدس بزنم چی می خوای جبار . دوست داری کونتو لیس بزنم و زبونمو یذارم سر سوراخش و خلاصه هر مدلی که دوست دارم به کونت حال بدم و بعد که خوب حالشو بردی اون وقت کیرمو فرو  کنم توی کونت .
کونشو به کیر من می مالوند .. قبل از این که اونو بکنم کیرمو گذاشت توی دهنش و با یک ساک زدن جانانه حالمو جا آورد . حالا دیگه  کردن و فرو کردن کیرم توی سوراخ کون اون بود که می تونست به هر دوی ما حال بده . قبلش چاک کونشو باز کرده نوک زبونمو رو سوراخ کونش کشیده و با جفت لبام دو تا قاچ کون  یعنی همون برش های کونشو ماچ می کردم.
 -آههههههه شیدا شیدا .. این کون حالا فقط کیر می خواد . کیر تو رو ..... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر