ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 67

کیرمو بازم به سمت جلو فشار می دادم . دستمو روی کیر شایان گذاشته بودم .  یه تفاوت خاصی رو در همون لحظه حس می کردم . تفاوتی بین کیر خودم و کیر اون . کیر اون یه حالت سفتی و شقی و سختی خاصی داشت ولی کیر من درسته که کلفت و دراز و شق به نظر می رسید ولی انگاری یه جای کار شل می شد و کمرش شکسته نشون می داد . با این حال اونو فشارش دادم به سمت جلو تا بیشتر وارد کون شایان شه .. از پشت داشتم کونشو می گاییدم . صورتمو به صورتش چسبوندم تا لباشو ببوسم . چشاش خمار و بعد بسته شد .
 -عزیزم لذت می بری ؟ به خاطر کیریه که توی کونته یا به خاطر دستیه  که روی کیرت قرار داره؟
 -هر دو تاش هر دو تاش .. شیدای گلم !همیشه از خودم می پرسیدم وقتی یه مرد کون بده و کیری بره توی کون یک مرد چه حسی پیدا می کنه . گاه انگشتمو می ذاشتم توی کونم .. فکر این که کیر بره توی کونم باعث چندشم می شد . شاید حالاشم همین طور باشم . ولی حالا خوشم میاد . لذت می برم . یه دستمو هم گذاشته بودم رو سینه شایان  و بیشتر با هاش ور می رفتم . لذت زیادی بهم می داد .
 -شیدا تعجب می کنم چه طور شده که هنوز آبت نیومده . من که اگه کیرم در این شرایط باشه بیشتر وقتا همون اول آبم می ریزه .
-نمی دونم منم همین جوری هستم . گاه با همون تماس اول آبم میاد بعضی وقتا مثل حالا حس می کنم که  کیرم رفته یه گوشه ای قایم شده . مثل حالتی می مونه که تو با دستت داری  کیرت رو بازی میدی و به اصطلاح مردا داری جق می زنی و همین جور لذت می بری ولی آب قفل کرده و پشت سنگ جمع شده.
 -خوشت میاد شیدا ؟
-آره عزیزم این جوری لذت خوبی داره . ادامه داره . تمام بدنم داره از خوشی می لرزه . حس می کنم اعصاب و سلولهای عصبی من همه شون دارن میرن سر جای خودشون و کار خودشونو به خوبی و هماهنگ انجام میدن .همه اینا به خاطر این سکس ادامه داره . اگه بدونی که این چقدر به من لذت میده و چه صفایی داره !
 -می دونم . حس می کنم . چون خود من هم هر وقت سکسم , لذت کیرم ادامه دار میشه اونو با دنیا عوضش نمی کنم ولی مورد تو یک مورد استثنائیه  .
کون شایان رو بازم بازش کرده و نگاش می کردم . چه کونی بود ! چه سوراخی بود اون سوراخ تنگش . به کیرم نگاه می کردم که چه جوری اون راه رو میره .. کیرمو تا یه حدی می کشیدم عقب که یهویی در نیاد می ترسیدم یه وقتی دیگه نتونم اونو فروکنم توی سوراخ کون شایان . وفتی هم که  کیرمو با فشار  رو به جلو حرکت می دادم یه نگاهی هم به چهره شایان مینداختم تا عکس العمل اونو بهتر ببینم لباشو گاز می گرفت و به خودش فشار می آورد ولی یواش یواش عادت می کرد . طوری که  وقتی احساس داغی می کرد کونشو می زد  به سمت عقب که حال بیشتری بده و کرده باشه .
-لب بده لب بده .. شیدا من لبتو می خوام ..
زبونشو در آورده بود و لب لب می کرد . منم لبامو گذاشته بودم روی لب اون و میکشون می زدم .  کون مردا رو گاییدن واقعا روح منو شاداب تر کرده بود . هوتن و فری رو که گاییده بودم و حالا هم که داشتم شایان جون رو می کردم . فکر نمی کردم که به این زودی از کون دادن خوشش بیاد . حالا دیگه  پاسخ این پرسشو پیدا کرده بود که چرا بعضی از مردا از کون دادن خوششون میاد .
-دوستت دارم دوستت دارم شیدا . من فقط تو رو دوست دارم .
-کیرت چقدر شق شده . هوس اونو نداری که اونو بکنی توی کونم ؟
 -تو چی شیدا . تو دلت نمی خواد که من کونتو بکنم ؟
 -فراوون . با هر طرف من که ور بری رو زمین دراز میشم . با سینه هام . با شونه هام ..  ولی می دونی من دلم برات می سوزه .من کس ندارم که تو با اون حال کنی.
 -شیدا مهم عشقیه که من به تو دارم . شاید اگه بهت بگم که اون اولش حتی خود سکس هم برام مسئله ای نبود باورت نشه ولی وقتی دیدم شرایط طوری فراهم شد که تو هم با تمایل خاصی وارد جریان خاصی شدی دیگه منم از این که لذت ببرم خیلی خوشحال بودم .
-حالا این قدر سخت نگیر . جریان خاص دیگه چیه . بگو سکس . بگو کون دادن . حالا هم من کون میدم و هم تو .. هم من کون می کنم و هم تو .
 -اوووووفففففف شایان شایان  جون تو خوشت اومد .. من فدای اون کونت شم . حس می کنم دارم ارضا میشم و ممکنه آبم بریزه توی کون تو .
-منم تشنه آب توام . خالیش کن تا من بازم کونتو بکنم .. آبم داشت توی کون شایان خالی می شد . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر