ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی مبل 52

-هووووووووففففففففف هووووووووووففففففف سوختم سوختم .. فری : شیدا منم آبمو خالی کنم توی کونت -نههههههه نههههههههه فعلا زوده .. اینجا عجب کون بازاری راه افتاده ! بذار من اول توی کون هوتن خالی کنم . نمی دونم تازه داشت میومد . چرا حالا نمیاد .. اووووووووووففففففف چرا از بس آب کیرمو کشوندمش عقب تا دیر تر توی کون هوتن خالی کنم و این آقا بیشتر حال کنه حالا با ما ناز داره .. اوووووووووففففففف نههههههههههه دارم آتیشششش می گیرم .. لاله بیا جلو تو قلق منو داری .. لاله اومد نزدیک من . لباشو گذاشت رو سینه هام .. چه حالی می کردم . کیرم توی کون هوتن بود . کیر فری توی کونم بود و حالا هم لاله داشت نوک سینه هامو میک  می زد . از این خوشمزه تر نمی شد . وقتی هم که فروغ خوشبو و خوش اندام اومد پیش من و لباشو با هوس گذاشت رو لبام و با یه عشقبازی زبون به زبون حالمو جا آورد دیگه حس کردم رسیدم به آخر عشق و حال و لذت . دیگه  داغ شده بودم . جووووووووون چه حس خوبی .. کیرم حرکات خیلی آرومی توی کون آقا هوتن داشت ولی حس کردم که آبم داره می ریزه توی کون قشنگ و گرم و تپل و گوشتی و سفید هوتن جون .. هوتن : آخخخخخخخخ شیدا عزیزم .. فداش بشم . کیرت چقدر داغه .. چقدر چسبونه و می چسبه .. اوووووووخخخخخخخ .. بازم بریز بیشتر بیشتر .. هر چقدر بریزی کونم جا داره . می خواد آبت رو می خواد که صفا کنه .. عشق کنه .. حالشو ببره ..  کیرم که از کون هوتن اومد بیرون فروغ دوباره رفت  سراغ آب کیر من که چسیندگی و رنگش کمی با منی مردا فرق می گرد ولی ساختمون و تر کیباتش تقریبا همون بود . فری هم تا دید کیر من از توی کون هوتن بیرون اومده فوری چند تا فریاد کشید و گفت بگیرش .. بگیرش شیدا تو که ما رو کشتی .. -اوووووووههههههه کونم .. کونم فری .. درد منو بیچاره کرده ولی خوشم میاد لذت می برم دارم حال می کنم . همه تونو دوست دارم .. چشامو بسته بودم تا به خوبی حال کنم . حس کردم کیرم توی دهن یکی رفته .. لاله قشنگم بود که کیر وارد کون هوتن شده رو گذاشته بود توی دهنش و داشت یه حال حسابی بهم می داد .-جااااااااان جااااااااااااان فدای همه شما بشه شیدا ... فروغ : فدای شما که این روزا روزای منو می سازین و تازه دارم می فهمم زندگی یعنی چه .. -عشق کن مامان .. عشق کن و هوای من و هوتن جونو داشته باش .. صورت لاله که به زیر شکم من چسبیده بود کمی داغ نشون می داد . می تونستم اون حس تاسفو در صورت و حرکات لاله عزیزم حس کنم . اون هنوز به این فکر می کرد که چرا باید هوتن .. کونی و گی و همجنس باز باشه .دوست پسری که همه چیزش بود . با این حال خیلی عاشقش بود که تونست با هاش مدارا کنه  . شاید من اگه بودم این شرایط و خیانتو تحمل نمی کردم . هر قطره و هر جهشی از آب کیر فری رو که توی کونم حس می کردم یه لذتی هم در کیرم و سینه هام و کل بدنم به وجود میومد .. خیلی بهم مزه می داد .. انگار بازم دارم پرواز می کنم . وقتی این حسمو با لاله عزیزم در میون میذاشتم به من می گفت که این احساس شی میل یه احساس اختصاصیه . شی میل ها یک حسی شبیه به مردای کونی رو دارن . با این تفاوت که تا حدودی اصول و نوع لذت بردن از کون دادن در این دو نفر تفاوت داره .. یعنی برای یک شی میل کون دادن و با کیر کردن یا کس و کون کردن یه  جاذبه حرارتی و برق گرفنگی خاصی رو براش به وجود میاره که تقریبا یکی نشون میدن .. نمی دونم هر چی بود من اسیر این شیرینی ها و لذتهای بی انتها بودم . کاش لاله هم چهره اش در هم نمی بود  و اونم مثل من از زندگی و لحظه هایی که بدنشو در اختیار دیگران می ذاشت و بدن دیگرانو در اختیارش می گرفت لذت می برد . همه مون رو زمین ولو شده بودیم . فروغ بین من و هوتن قرار گرفته بود و با کیر ما دو نفر بازی می کرد . فری : مامان بهت سخت نگذره .. -اوخ پسرم .. تو چی به تو سخت نگذره که هم با کیرت داری حال می کنی و هم با کون دادنهات . وقتی داری کون میدی چهره ات و حرکاتت طوری نشون میده که آدم فکر می کنه از یک زن هم زن تری .. -اینم یک هنره مامان . هنر غریزی -ولی فری جون بابات که کونی نبود .. داشتم به این فکر می کردم چه طور روی همه و مخصوصا این مادر و پسر باز شده که راحت دارن از کون دادن و لذت بردن حرف می زنن . اینم شد یه حرفی ...... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر