ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 50

فروغ یه نگاهی به کیر پسرش انداخت و روشو بر گردوند . فری هم کمی از مادرش خجالت می کشید . البته وقتی که به طور دسته جمعی سر گرم سکس بودند این خجالت وجود نداشت . سرمو بر گردوندم فری رو دیدم که رو زمین دراز کشیده داره با کیرش بازی می کنه . یه نگاهی بهش انداختم . دیدم دستش رو کیرشه و داره با اون ور میره .. -فری جون شقش کردی بکن تو کونم . کیرم به مرادش رسیده . کونم داره خاک  می خوره . . لاله تو چه طوری . خوب داری با کیر هوتن جون حال می کنی . حالا  باید اعصابت راحت تر باشه . من کیرمو کردم توی کون هوتن و دیگه  تو هم خیلی راحت تر می تونی زیر کیر هوتن باشی و  به این فکر نکنی که اون یک بچه کونه . حال خیلی راحت با خم کردن سرم می تونستم محل تماس کیر هوتن و کس لاله رو ببینم . لاله داشت با تمام وجودش حال می کرد. شایدم از خواسته های قلبی اون بود که کسش با کیر هوتن افتتاح شه ولی از روی لجی که نسبت به هوتن داشت و عشقی که به من دیگه این افتخار رو به من داد . فری هم از جاش بلند شد . -آفرین پسر قهرمان و دلاور . مامان فروغ که اون کنج نشسته لنگاشو باز کرده و کف دستشو گذاشته رو کسش و دل همه ما رو برده به وجود پسر گل و نازی مثل تو افتخار می کنه . فری از جاش بلند شد . کیرشو به کونم فشار داد و با این که شل بود کافی بود که همون اولش بره داخل و بقیه شو هم با یه حرکت فرستاد که بره . -فری پسر تو معرکه ای .  اونم از اونایی بود که اگه تشویقش کرده ازش تعریف می کردی با جدیت و شوق و ذوق بیشتری فعالیت می کرد . -بنازم به کمرت فری . انگار این تو نبودی که تا حالا کون هوتنو می گاییدی . دستت درد نکنه  کیر و کمرت درد نکنه . خوب کون هوتن رو آبیاری کردی که الان کیر من راحت داره اون داخل می گرده . گاییدن کون مردا خیلی بهم حال می داد . هر چند لاله از این کار خوشش نمیومد ولی من عشق می کردم . دلم می خواست توی کون هوتن خالی می کردم ولی این کیر ما هم دیگه عنان اختیارش دست ما نبود .  کف دستمو از لاپای هوتن به بیضه هاش رسوندم . -اوووووخخخخخخخ شیدا ..عزیز دلم .. تو که داری کون منو می کنی .. دست که به بیضه هام می زنی حس می منم دو تا تخمام می خواد بره توی کس لاله .. -هوتن حالا هوس های الکی نکن .  نمی خوام کیرت مث موشای آب کشیده شه و هنوز ردیفم نکرده بزنه بیرون -واهههههه چه عصبانی ! سابقه نداشت از این اخلاقا داشته باشی .. -آدمایی با اخلاق بد این جور رو من اثر گذاشتن .. -دیگه دوستم نداری ؟/؟ -اون آدمی که فکر می کردم نیستی . بگذریم الان وقت این حرفا نیست . زود باش .. زود باش انگار یه دنیا بار هوس رو من قرار گرفته که تا نترکه و منفجرم نکنه  آروم نمی گیرم . -خودم منفجرت می کنم تا آروم  بگیری .. فری : صحبت انفجار شد پس منم کون شیدا رو منفجرش کنم ؟/؟ .. فروغ : بچه ها چقدر از انفجار و این  جور چیزا میگین . این جور که معلومه ما همه باید به پناهگاهها بریم . . لاله : اگه برین زیر کون هوتن خطری شما رو تهدید نمی کنه  . از بس گشاد و پهن شده ..  هر میزان آوار رو قبول می کنه .. دسته جمعی خندیدیم . هوتن اول بهش بر خورده بود ولی پس از چند لحظه اونم به جر گه ما ملحق شد . صورتشو از کناره ها به صورت لاله چسبوند و در حالی که لباشو رو لباش قرار داده بودبهش گفت خوشگل من می تونم ازت خواهش کنم که با من قهر نباشی ؟/؟ .. منم رو کردم به هوتن و گفتم هوتن جون این قدر تکون های اضافی نخور مردم تا این کیر رو فرستادم توی کونت . چیکار کنم به این میگن کیر شی میل .. لاله هم در پاسخ به هوتن گفت من با کسی قهر نیستم ولی نمی تونم مث سابق اون مدلی که دوست داری ببوسمت . -ولی می تونی ببوسی . همون برام کافیه .. هوتن لباشو به لبای لاله رسونده بود . زن دیگه مقاومتی نکرد و گذاشت که  مرد هر کاری که دلش می خواد انجام بده . نوک تیز سینه های لاله از هوس شدیدش می گفت . مثل نوک سینه های من . هوتن دستاشو گذاشته بود رو سینه های لاله و فری هم همین کارو با من انجام داده بود . اون طرف فروغ همچنان داشت با خودش ور می رفت و به ما نگاه می کرد . انتظار لحظه ای رو می کشید که یه جای خالی باز شه و خودشو بسپره دست من یا هوتن .  بازم لذت ادامه داری نصیب من و کیرم شده بود ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر